Szerencsére még tartjuk a kapcsolatot

Szerencsére mind a mai napig tartjuk a kapcsolatot és rendszeresen találkozunk is az egyetemi csoporttársaimmal. Tudom, sokan mondják, hogy ez egy kisebb fajta csoda manapság, hiszen mindenkinek megvan a saját családja, gyerekei és egyéb kötelezettségei, így ez nem olyan egyszerű, sőt talán már sokszor kivitelezhetetlen. De nekünk mégis sikerült ezt megtartani.

Mivel mindannyian a pénzügy szakra jártunk, így szinte mindenki valamilyen ehhez kapcsolódó munkahelyen/pozícióban helyezkedett el. A legtöbben bankban, mert nálunk az egyik fő specializáció az a bankszektor volt, így ez szinte adott volt. Persze az egyetemen sokan voltak olyanok is, akiknek fogalmuk sem volt róla, hogy mihez is akarnak kezdeni a tanulmányaik után, így például volt olyan csoporttársunk, aki egy OKJ-s tanfolyam elvégzése után gazda lett vidéken, egy kis faluban.

Persze azért a legtöbben pénzügyesek lettek. Például az egyik csoporttársam egy saját pénzügyi vállalkozást/céget hozott létre, ami az ő sajátja. A cég alapításához székhelyre is szükség volt, melyet a szekhelyszolgaltatas24.hu-tól vett igénybe. Így tudtam meg azt is, hogy Újlengyel székhelyszolgáltatás nyújtásáról híres. De ez mit is jelent pontosabban?

Ez a székhelyszolgáltató cég immáron több mint 11 éve működik a magyar piacon. A szolgáltatásukat két településen, jobban mondva Budapesten és Újlengyelen nyújtják. Eredetileg csak budapesti irodával rendelkeztek, viszont az évek alatt olyan nagy igény volt Újlengyelre, hogy végül ott is nyitottak egy irodát. És hogy mitől is olyan érdekes ez? Attól, hogy míg a Budapestre bejegyzett cégek kötelesek iparűzési adót fizetni, addig az Újlengyelbe bejegyzett cégeknek nem kell. Ez már 30 éve így van és nem is akar változtatni ezen a helyi önkormányzat. Talán ezért nem is kell annyira részletezni, hogy miért is választotta oly sok multi és kisebb cég is a székhelyéül ezt a kis Pest megyei települést, amely nincs is olyan messze Budapesttől, hiszen az M5-ös autópályán roppant egyszerűen és gyorsan megközelíthető.

Így tehát ez a hatalmas nagy különbség a cég által nyújtott kétféle szolgáltatásban. De mi a közös? Mit tartalmaz valójában a szolgáltatásuk? Az újlengyeli székhelyen biztosítanak tárgyalót, melyet az ügyfelek havonta egyszer tudnak igénybe venni, pontosabban havonta egyszeri használat foglaltatik benne a csomagban azonban, ha valakinek több alkalomra lenne szüksége, akkor természetesen ez is megoldható.

Mivel bőven van tapasztalatuk a hatóságok fogadásában, így ez is teljes mértékben része a csomagnak. Gyakran előfordul, hogy valamelyik hatóság váratlanul megjelenik a székhelyen, amit megfelelően és a törvényeket betartva tudni kell kezelni. Ebben van segítségükre az a 11 éves tapasztalat, amivel ez a cég rendelkezik. Előfordulhat bármilyen végrehajtási cselekmény is. Ez akkor lehet problémás, ha valaki a saját lakásába jelenti be székhelyét, mert adott esetben az össze ingóságát is lefoglalhatják, amit csak hosszas pereskedéssel tud visszaszerezni. Ennek elkerülése érdekében kell megfelelő székhelyszolgáltatót választani.

A cég alapszolgáltatása, hogy kihelyezik megfelelő és jól látható helyre a cégtáblát, amit valójában nem csak kihelyeznek, hanem rendszeresen ellenőriznek is. A beérkező leveleket átveszik és egyből elektronikus úton archiválják is. Sőt, nem csak, hogy archiválják, de a beérkezésről értesítést küldenek az ügyfélnek és elektronikus úton 2 órán belül át is küldik.

A csoporttársam nem tudott egyetlen negatív dolgot sem mondani, sőt abszolút meg volt elégedve, Újlengyel székhelyszolgáltatás szempontjából abszolút tökéletes.